26 Aralık 2008 Cuma

tek başına..

yolculuğun büyük bir bölümünü tek başına yaptım. tek başına olmanın güzel yanı hep güzel olması:)) çok fazla bir sıkıntı yaşamamak, kolaylık sağlaması çok fazla fikir tartışması yaşamamak hangi yöne gitmek yada kalmak konusunda. genelikle tek yapılan yolculuklar insanda bir çeşit kendine dönme veya bir iç barış yada hesaplaşma gibi olur. yanlız geçirilen zaman dilimi insanda kendini sorgulama yada eleştirisel bir gözle kendini değerlendirmede denebilir:)) vavvv nasıl bir cümle kurdum normalde kendimi bu kadar iyi ifade edemem. hayatta kaçırdıklarını yada kaybetiklerini, farkedemediklerini... yaşadığın sayfayı temize çekme fikri getirir insanın aklına ki bunu biryerde uyguluyorsunda... çünkü yaşadığın ortam koşuşturmalar gündelik kaygılar bir perde gibi durur ve hiçbir zaman aralanmaz. sanırım bu yolculuk birçeşit perde aralamak gibi etrafına bakmayı öğreti ve işin kötü tarafı yada iyi tarafı:)) bundan sonra hep daha fazla aralamak isteği doguyor insanda yada bende. yazdıklarımdan da anlaşılacağı gibi yaklaşık gezinin üstünde 4 ay geçti ve etkisi hala devam ediyor, hemen yarın tekrar yola çıkıp gitme isteğim yok değil :))

1 yorum:

Benim Hayatim dedi ki...

Takip ettiğin bloglara beni eklemenle gezilerinden haberdar oldum.

Yanlızlık çoğu zaman tercihim olsa da gördüğün güzelliği yanındakiyle paylaştığında daha bir anlamlı gelir bana.

Bir Türk genci olarak seni bağlayan bir şeyin almamı ilginç geldi .(Aile,iş,para :)