21 Ocak 2009 Çarşamba

Ardeşen - Fırtına

Karadeniz sakin ve inanılmaz bir şekilde durgun'du hırçınlığından eser yoktu. oturup izleyince Akdenizden bir farkı yokmuş gibiydi ama kışın görmek gerekir. neyse yol şimdi Ardeşen üzerinden Çamlıhemşin ve Ayder diyor bende pek sakınim hiç acelem kalmadı ve bir an önce gitme isteği gitmiş. Ruh halim tıpkı Karadeniz gibi durgun ve sakin:)) karadenizi böyle sakin görmek benide etkiledi galiba. bir anda karşımda duran taksi yolunun Trabzona kadar süreceğini söyledi ve eğer istersem beni götürebileceğini söyledi. Hopa'dan Ardeşen'e kadar kim taksi ile bedava yolculuk etmek istemezki:)) ama Ardeşende taksiden indikten sonra çenemin yorgunluktan hareketsiz kaldığını gördüm:)) taksici arkadaş ne sustu nede susturdu bu ne çene kardeşim insan 2 dakka ara vermezmi.konuşmanın aralarında birde "haksızmıyım bilader" deyişi hala kulaklarımda... Taksiden indikten sonra yaklaşık olarak 2 saat kadar yürüyorum Fırtına deresinin karadenize döküldüğü yerden çamlıhemşine doğru.Deli gibi akan bir fırtına :)) uzun zamandır bu kadar coşkulu akan bir nehir görmemiştim. hadi araçlar nerdesiniz hiçmi geçmez burdan araç yürümekten sıkıldım:))

Hiç yorum yok: