26 Ocak 2009 Pazartesi

Ayder

Saat öğleden sonra 2 gibi ayder'deyim,hiçbir söz anlatamaz burdaki güzelliği yani etrafta bu kadar çirkin yapı varken bile bozamamış bu güzelliği. Dağın zirvesinden aşağıya doğru ip gibi akan 2 tane şelale görmek şaşıtıyor beni:)) belki yüzlerce tur otobüsü gelmiş hertaraf sanki bayram yeri gibi. araç park edecek yer kalmamış nerdeyse... Daha şimdiden beni benden aldı burası:)) Ayder muhtarı bu yazıyı okusa kesinlikle fahri hemşeri yapar:))neyse bu başka günün konusu şimdi akşam kalacak yer bulmam lazım. yine ucuz pansiyon veya otel araştırması başlıyor. kısa bir araştırmadan sonra hertarafın dolu olduğunu öğreniyorum. kalcaka yer konusunda tek şansım geçmişte bölgede çok güzel olan ama şimdi biraz korku filmlerindeki şatoları andırsada saray otel'de yer buluyorum. geceliği 20 ytl odada banyo veya wc yok neyse yer bulduk ya:))

sırt çantamı odaya yerleştirdikten hemen sonra dışarı çıkıyorum. yavaş yavaş aşağı kavron yaylasına doğru yürümeye başlıyorum biraz yürüdükten hemen sonra yanım bir minibüs yaklaşıyor "kaçkar'a nasıl çıkabiliriz" :)) benimle çıkabilirsiniz dedikten sonra biniyorum arabaya şanslı bir gün.

Hiç yorum yok: