29 Ocak 2009 Perşembe

Ayder'de

Aşağı kavron yaylasını geçtikten hemen sonra sis bastırıyor bir anda göz gözü görmez oluyor. Biraz daha yürüdükten sonra fazla ilerlemenin iyi olmayacağını ve geri gönmemiz gerektiğine karar verip geri dönüyoruz.Güneş battığından ortalık biraz serinledi ve otel'e dönüyorum üstüme biraz kalın birşeyler alınca tekrar dışarı çıkıyorum.Kendimi internet kafeye atıyorum resimleri flash disk'e aktardıktan sonra uzun zamandır facebook'a girmemiştim şöyle bir göz atmak lazım:)) birazda arkadaşlara hava atayım bir kaç resimle:)) cafede'ki çay gerçek karadeniz çay'ı olunca yaklaşık 4 veya 5 bardak içtikten sonra kafenin sahibi yusuf'a "bütün çayı bana satacaksın" dememle bana çay vermeyi kesti sonra anladımki karşımdaki bir karadenizli ve bu tarz şakalar pek sevimli olmuyor burda:))adam kaldığım 2 gün boyunca bir daha çay vermedi:))neyse sonra tekrar barış sağlanıyor ama bir şartla çay'ı kendisi vermeyecek kuzeni verecek.

Hiç yorum yok: