25 Ocak 2009 Pazar

Ayder'e giriş 8 ytl :)) yanınızda para bulundurun. araçlar için:))

Ardeşen'den Çamlıhemşin'e 4 araç ile ancak gelebiliyorum. Çamlıhemşin bölgede gördüğüm ilçeler içinde belkide en güzeli küçük ve şirin bir yer. uzun zamandır yoldayım yine acıktım. karnımı doyurduktan sonra Çamlıhemşin çıkışına doğru adımlıyorum. genelikle merkezlerde fazla araç bulma şansım olmuyor :)) Çamlıhemşin'nin ayder çıkışında ayderden gelen başka bir derenin fırtına deresi ile birleşmesi kulaklarda garip yankı yapıyor. Ayder' çıkmak için can atıyorum ama yol o kadar güzelki insan arabaya binmek istemiyor yürümek en keyiflisi galiba... bir süre sonra yorgun düşünce vazgeçiyorum bu yürüme sevdasından biniyorum yayla'ya çıkan bir araca ve kısa bir yolculuktan sonra AYDER

2 yorum:

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

ya harikasın :) aydere bayılmıştım ilk gitiğimde bide hava şansım anası güzeldi aşık olmuştum oraya

yunuspolat dedi ki...

Ewet eğer yağmur mevsiminde gitmek istemiyorsan en güzel zaman mayıs sonu eylül başı. yağmurlu mevsimlerde ayrı bir güzelmişşşş:))