15 Ocak 2009 Perşembe

Minas tirith'ten (Artvin'den)

Yerleşme işlemlerini bitirdikten ve güzel sıcak su ile paklandıktan hemen sonra dışarı çıkıyorum otel'den. Yağmur kesilmiş sanki hiç yağmamış gibi ortalıkta tek damla su yok. malumunuz kıyafetler yabancı veya dışardan geldiğinizi hemen belli ediyor bundan olsa karşılaşılan her insan bir tebesümle bakıyor. Aslında ortalık yabancı turistlerle dolu çoğu Amerikan Kovboyları gibi giyinmiş İsrail'li turistler. Ten renginden dolayı aralarında nijerya'lı Obafemi martins gibiyim :)) Farkındayım biraz geyik havasında yazıyorum ama güzel bir yerde olunca keyiften aklıma gelen bütün saçmalamaları paylaşıyorum.

Biraz gezdikten sonra yemek yiyip otele geri dönüyorum. Telaşsız ve sakin bir şekilde otel merdivenlerinde çıkıyorum o an farkediyorum bu gece kalacağım otel tamamen gürcistan ve kafkas ülkelerinden gelen hayat kadınları ile dolu. ortalık semt pazarları gibi kalabalık adım atacak yer yok. Birilerinin çalışması gerekiyor çocuklarına yada ailelerine bakabilmek için. İnsan gözü ile bakarsanız.Neyse can sıkıcı bir konu... bir şekilde odama giriyorum erken uyumak gerekiyor çünkü burda hep sabah 5'te uyanıyorum. yarın yolum uzun borçka bekliyor. Bazen çok yürümek zorunda kalınca yorgun düşüyor insan ne kadar erken uyursam o kadar iyi.Uyumaya çalışıyorum. ama nafile çok ses var artı arasıra kapıyı çalıyorlar. baktım olacak gibi değil mp3 player kulağıma takıyorum."Gökhan Birben - Haba" bakalım uyuyabilecekmiyim... sabah görüşmek dileği ile :))

3 yorum:

İsMurat dedi ki...

Üstad blogunu fazla gezemedim, az sonra çıkmam lazım, o nednele sadece bu yazıyı okuyabildim. Seyyahgillerden misin? Ve de yalnızmışsın sanırım. Ya da ben öyle anladım. Neyse şimdi çıkmam lazım ama Reader 'a ekledim blogunu ;)

Eğer gezerken yanına bir arkadaş istersen bi konuşalım derim :)

Neyse haddimi aşmadan ve seviyeyi düşürmeden ben gider. Hadi kal sağlıacakla.

Kelebeğin Ömrü dedi ki...

valla süpersin... ee sırada neresi var?? illa tekmi gitmek zorundasın bu arada bak ben iyi bilirim oraları :)

yunuspolat dedi ki...

Aslında daha büyük bir plan var (sonra açıklarım) biraz çatlak biraz geveze biraz kuralsız hadi birazda deli yol arkadaşına ihtiyaç var aslında ama ilk önce detaylar tamamlansın açıklarım:))