14 Ocak 2009 Çarşamba

Artvin'deyim


Yılan gibi kıvrılan bir yoldan çoruh vadisine indikten hemen sonra bu sefer daha dik daha yokuş daha'da yılan kıvrımlı bir yoldan çıkıyorum Artvin'e aslında çıkılan yol kenar mahallelerden geçiyor. çıkılmaz denilen bir dağın zirvesine yakın bir yere kurulmuş bir Artvin görmek insanda yeşillikler içinde bir "Minas tirith"'e giriyor hissi veriyor:)) kafkasör şenlikleri çoktan bitmiş sakin bir Artvin görmek çok güzel. Bir taraftan'da girişteki olumsuzlukları unutturuyor bana.

Yağmur başlıyor öyle böyle bir yağmur değil bu bütün yağmur çeşitleri söz birliği etmişçesine aynı anda Artvin'e yağıyor. ( gram abartı yok )sırılsıklam bir şekilde otel yada pansiyon arıyorum. ama fiyatlar çok yüksek ve zengin değilim artı garanti bankası yok burda. para çekmek ayrı bir sorun. hemen istanbul'a telefon bahadır para :))bahadır'ın desteği ile iş bankası kapılarını bana açıyor geceliği 15 tl'den otel bulmak çok makbule geçiyor anlatamam... oooo sıcak suda var :))ben bu şehri çok sevdim zaten hep sevmiştim fazla söze gerek yok

Hiç yorum yok: