20 Mart 2009 Cuma

Elevit yaylası

Ne kadar geç kalkmak istesemde bir türlü yapamıyorum sabahın saat 5'inde uyanıyorum.yani erken kalmak için bir sebebim yok. hani kalkmak istemesem kalkmayabilirim ama nedense burda başarlı olamıyorum. sanki saat kurulmuş gibi uyanıyorum. 5 dakika fazla uyumak için bazen işe geç gitmeyi bile göz aldığım anlar geliyor aklıma... Genelikle evde uynandıktan sonra gördüğüm yastıktan yamuk yumuk olmuş aynadaki yüzüm. her sabah :)) hayatım boyunca hiçbir zaman uyandığımda bu kadar güzel bir manzara karşılaşmamıştım. bu "karşılaşmamıştım" kelimesi çok şey ifade etmeyebilir belki ama inan burdaki manzarayı görmelisiniz yani bilmiyorum 1 veya 2 resimle ifade etmeye çalışacağım.hak vereceksiniz diye düşünüyorum:) garib bir durum var burdaki insanlar için çok sıradan ve hiç etkilenmiyorlar. neyse çok fazla anlatmayayım gelin ve görün derim...Beni bu kadar etkilemesinin nedenini gördükten sonra anlayacaksınız.

1 yorum:

Aysegul dedi ki...

Yeni bir yolculuğa hazırlandığım şu günlerde, yollara meraklı bir başka blog daha bulmak beni mutlu etti. Fotoğraflar gerçekten çok güzel..