22 Mayıs 2009 Cuma

Ballıkayalar

Uzun zamandır birşeyler yazmadım. güzel bir tembellik dönemi geçirdim diyebilirim:)) aslında tembellik konusu sadece yazma için geçerli diğer taraftan kaya tırmanışı, haftasonu gezileri vesaire dolu dolu bir zaman geçirdim diyebilirim... nerdeyse bütün haftasonlarımı ballıkayalar'da kaya tırmanışı için ayırdım. bir yandan yapacağım doğu anadolu ve doğukaradeniz gezisi planlarını tamamlamaya çalışıyordum. plana son anda demavend tırmanışı eklendi buda iran yolu gözüküyor demek:)) diğer taraftan pasaport gibi sorunlar için koşuşturmalar ve iranda tırmanış izninde problem çıkmaması için gerekli belge hazırlıkları:)) fırsat bulsam biraz ballıkayalar tırmanışları için detaylı yazı yazmayı düşünüyorum... kısa bir yazı oldu bari birkeç resim ekleyeyim.

Hiç yorum yok: