7 Haziran 2009 Pazar

Öylesine bir gün.

Ballıkayalarda sezonun kapanış tırmınaşı için cuma gününden kamplı gitmek için yapılan planlar iş yüzünden aksayınca sadece pazar için yeniden plan yapmak zorunda kaldım. kimse olmama ihtimaline karşı yanımda emniyetçi olarak kardeşimi götürmek zorunda kalıyorum birazda nazına katlanmak zorundayım yoksa tek başına tırmanış konusunda daha uzmanlaşmadım:)) nerdeyse günün yarısını vapur ve dolmuşta geçirdikten sonra ballıkayalar bangır bangır bir müzik sesi ile karşılıyor. vespa,harley ve bilimum motorbisiklet dünyası tarafından kiranlanmış yaz şenlikleri var... biraz tırmandıktan sonra süleyman sıkıldı yüzmeye gitti neyseksi tek değilim tırmanmaya gelen tanıdık birçok arkadaş görüyorum:)) deli gibi her rotaya tırmanmak isteğim kollarımdaki güç bitince ancak 8 rota çıkabiliyorum. hiç farkında olmadan saat 18:30 olmuş dönüş yolu ve biraz sonra evdeyim:)) artık eylülde ballıkayalara dönene kadar tırmanışla ilgili pek fazla yazı bulamayacaksınız. :)) bol bol doğu gezisi ile ilgili resim ve yazı......

2 yorum:

KaRaMeL dedi ki...

doğudan resimler beklıyorum heycanla:))
benim memleketteoralarda biyrde..
gitmesemde görmesemde:)

yunuspolat dedi ki...

keşke memleketini yazsaydın sana özel resimler çekerdimmm....ama yinede mardin,batman,bitlis,van,ağrı,doğubeyazıt,
ığdır,kars ve ardahan resimleri yüklerim . umarım beğenirsin