5 Ocak 2010 Salı

Hasan dağı

Bütün dünya yeni bir yıla girme çoşkusu yaşarken yada yaşamaya hazırlanırken ben ve tolga eski model bir travego otobüsün koltuklarında aksaray yollarına düşüyoruz. Ben rahat uyayabilmek için sürekli yer değiştiriyorum en son tam arka 5'li için umutlanmışken muavin'nin uyarısı ile karşılaşıyorum - orası benim yerim. diyor:)) neyseki 2'li bir koltukta kendime yer buluyorum.Bütün bu eziyet bütün bu yol hasan dağı için. yılbaşı sebebi ile 3 günlük boş bir zaman dilimini kış tırmanışı için değerlendirmek istedik. Aladağlar konusunda tolgayı ikna edemeyince mecburen hasan dağı yollarına düşüyoruz.

2 yorum:

handan dedi ki...

ya ben bu hasan dağı nı gördüm fakat ne yazık ki yoldaydık ve zamanımız yoktu, çok ilginçti tek başına öyle heybetle yükseliyor. fotograf çekemedim bir daha gideceğim görmeye

pardusanatolica dedi ki...

Beni ikna edemedin çünkü çok önceden Hasan Dağı'na gitmek için plan yapmıştık. Son dakka gollerini sevmem... :)